fotbollensblogg.webblogg.se

Champions League

Publicerad 2013-05-30 14:27:03 i Allmänt, Champions League, Fotboll, sport,

Champions League var inte så bra enligt mig, speciellt inte finalen, det var inte spännande att se de två tyska lagen i final. Bayern och Dortmund spelade en match innan finalen också, men det är ju fortfarande något annat på en Champions League final. Bayern hade tur att dem vann matchen i slutminuterna när Dortmund hade matchen enligt mig.
 
Jag tycker det skulle vara Real Madrid mot Bayern München i finalen. Det skulle bli mer spännande om finalen skulle varit mellan Real och Bayern för att det är två olika länder och det är två lag som verkligen vill vinna och det är två lag som är i form medans dem har världsspelare. Från målvakten till forwarden så är det bra spelare.
 
Jag påstår inte att Dortmund är dåliga men jag skulle hellre vilja att det skulle vara Real och Bayern i finalen och att Real van för det var ett tag sedan Real vann Champions League.  
 

Kommentarer

Postat av: hamodi

Publicerad 2013-05-31 10:53:40

jag tyckte ochså att det skulle vara real madrid mot bayen för matchen i final var inte så spännade


så en bra blogg så ska vänta på mer vad du skriver

Svar: Tack att du skriver vad du själv tycker och att du håller med.
Hoppas du gillar de inlägg som kommer med tiden;)
Koray Pektas

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela